Internet drogą radiową
"net to tylko taka moja mala przygoda, pasja bez granic..."

Internet,kock,radiowy,wifi,kocknet,internetkock







IP:54.144.21.195



Darmowe skanery antywirusowe online do usuwania wirusów.


Promocja dla klientow z innej sieci bezprzewodowej...

Masz Internet od innego dostawcy? Sprawdz nasza oferte. Mamy najlepsze ceny i najwyzsze przepustowosci wsrod dostepnych sieci WiFi. Stawiamy na stabilnosc i zadowolenie klienta. Dajemy dwa tygodnie darmowego testu. Jezeli nie spelnimy Twoich wymagan nic nie tracisz a koszty instalacji zwracamy.
Porownaj nasze ceny, ceny zaczynaja sie od 30zl za 2mb.
Zadzwon pod 509 921 342 by dowiedziec sie wiecej.

Rozwiazanie umowy z dotychczasowym operatorem nie takie trudne


Okazuje się, że rozstanie z dotychczasowym operatorem Internetowym wcale nie musi być takie trudne.
Abonent ma prawo wypowiedzieć umowę, gdy

*przechodzi na czas nieokreslony
*czas reakcji i naprawy usterki zostal przekroczony (jaki zadeklarowal operator)
*zbyt wolno dziala usluga
*usluga na niskim poziomie - zbyt dlugie lub czeste przerwy
*sa dodatkowe oplaty o ktorych nie bylo mowy w umowie


Informacje o tym, w jaki sposób rozwi±zuje się wczesniej, jeszcze przed upływem terminu, umowę z operatorem najczęsciej zawieraj± regulaminy lub ogólne warunki umów, które powinny zostać doł±czone abonentowi przy zawarciu umowy.
Warunkiem jest podanie przyczyny rozwi±zania umowy - przyczyna musi być konkretna i być ujęta w regulaminie.

Nalezy napisać do reklamację tłumacz±c, że firma nie dotrzymuje warunków umowy dostarczając internet o dużo mniejszej prędkosci niż w umowie czy tez gorszych parametrach (podajac dokladny powod zglaszanej reklamcji), wiadomo że w umowie zawsze jest do... i nie zawsze mozna osiagnac takich wartosci ale skoro jest oplacana usluga Internet to musibyć przynajmniej na poziomie płynnym.

Nalezy napisac, że "prosze o poprawę warunków jakosciowych internetu(np większy transfer) w tej samej cenie bo w przeciwnym razie zrezygnuje z umowy (oczywiscie bez uiszczania kary) z powodu nie dotrzymania warunków umowy ze strony Operatora."
Oczywiscie po napisaniu długiej i wyczerpujacej reklamacji wyslac ja poleconym za potwierdzeniem odbioru.

Nalezy pamietac ze na poczatku sprawa polega na Nie zerwaniu a na pisemne ż±danie doprowadzenia usługi do stanu zgodnego z umow±. Na rozpatrzenie reklamacji maj± 30 dni. Dopiero kiedy uznaj± swoj± winę, a nie poprawi±, można zerwać z winy usługodawcy. Brak reakcji na reklamacje sprawe mozna kierowac dalej czyli....
... w razie braku odpowiedzi lub problemow z dostawca sprawe mozna dac do UOKiK czyli Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (http://www.uokik.gov.pl/) Za ich posrednictwem mozna dopominac sie wlasnych praw. Pamietaj ze to Ty placisz za usluge i zadbaj o to by byla na odpowiednim poziomie.